Tag med på tegnertur til Stockholm i 2022

I foråret 2022 rejser vi på tegnertur til Stockholm. Vi er ikke helt klar med den endelige planlægning, men du kan allerede nu melde dig til turen.

Søndag d. 8. maj:
Afgang med tog fra Københavns Hovedbanegård kl. kl. 10:19
Ankomst Stockholm Centralstation: kl. 13:34
Torsdag d. 12. maj:
Afgang med tog fra Stockholm Centralstation: kl. 16:12
Ankomst Københavns Hovedbanegård: kl. 21:25

Det endelige program for turen kommer senere, men vi ved allerede nu, at vi kommer til at bo på hotel centralt i byen, at vi spiser sammen den første og den sidste aften i byen, og at vi skal besøge nogle af de dejligste steder i Stockholm. Der vil både blive mulighed for at fylde skitseblokken, se på kunst, nyde den skønne by og hinandens behagelige selskab.

Tilmelding

til henriette@sidenhen.dk senest d. 1. marts 2022 – men vent ikke for længe, det er først til mølle-princippet, der gælder her. Prisen for at deltage i turen bliver 1.200,- kr. pr deltager, som skal være medlem af Tegnerforbundet.

Tilmeldingen er gældende og bindende, når man har meldt sig til turen, og når de 1.200,- kr. er indbetalt på
Tegnerforbundets konto: Reg.: 1551 Kontonr.: 366 804 29 45 eller på Mobile Pay: 236419

Tegnerturen til Stockholm er økonomisk støttet af midler fra VISDA.
Det forventes at alle deltager i de fælles aktiviteter.

3 kommentarer til “Tag med på tegnertur til Stockholm i 2022”