Skip to content

Rapport fra Tegnernes jul 22

Kirsten Skotte fotograferede og fortæller her fra julefrokosten, som blev holdt på Restaurant Allégade 10 på Frederiksberg:

Årets julefrokost startede på den mest poetiske måde i selskab med duoen Pink Sunn, der sang og spillede for os, hvilket gav os rig mulighed for at tegne dem og hinanden! 

Read more
Back To Top