Tegnerturen ’23 går til … Rom!

Den står på fem dage og fire nætter i den evige stad, når Tegnerforbundet tager afsted på forårstur. Programmet kommer selvfølgelig til at indeholde masser af kunst og klassisk kultur, men lige nu kan vi afsløre tid og sted …

23. april:
Afrejse fra København – CPH: kl. 06:15 – ankomst Rom: kl. 08:50

27. april:
Afrejse fra Rom – FCO: kl. 21.25 – ankomst København kl. 23.55

Vi skal bo på Hotel Twentyone, Via Cola Di Rienzo, 23

Program for alle dage inklusiv tegne-udflugter, museumsbesøg og to fælles måltider følger senere. Lige nu skal vi have styr på, hvem der vil med.

Der er et begrænset antal billetter, og de vil blive afsat efter først-til-mølle-princippet – så vent ikke for længe med tilmelding!

Alle pladser på turen til Rom er nu besat.

til henriette@sidenhen.dk senest d. 20. februar 2023

Prisen for at deltage i turen er 1.800,- kr. pr deltager, som skal være medlem af Tegnerforbundet.

Tilmeldingen er gældende og bindende, når man har meldt sig til turen, og når de 1.800,- kr. er indbetalt på Tegnerforbundets konto: Reg.: 1551 Kontonr.: 366 804 29 45 eller på Mobile Pay: 236419

Tegnerturen til Rom er økonomisk støttet af midler fra VISDA.
Det forventes at alle deltager i de fælles aktiviteter.

Skillebladet til afsnittet om romerne i Rudolf Broby-Johansens 'Hverdagskunst - verdenskunst'

Vigtigt!
Din tilmelding gælder først,
når du BÅDE har meldt dig til
OG betalt!

4 kommentarer til “Tegnerturen ’23 går til … Rom!”

1. Christina Fromberg

Hvis der er en VENTELISTE, så skriver jeg mig gerne på!
    … Ikke at jeg håber absolut ikke på afbud!!! Men hvis nu en god opgave med stram deadline trækker op, så er jeg på mht venteliste:-D

2. Nøøj! Vi skal bo blot 800 m fra Da Vinci Museet, og ret tæt på zoo….og selvfølgelig ret tæt på Skt Peterskirken også, glæder mig!
    Har lige tjekket at der er vildt mange dyr i zoo (Bioparco) som jeg aldrig har set før i levende live!

3. Kjære Henriette.
    Jeg vil gerne tilmelde mig turen til
    Rom sammen med Jer.

Det er altid livgivende og inspirerende
    at være på tegnetur sammen med Jer.
    Have en kjærlig aften.
    Kjærlig hilsen
    Gurli

4. Kære Henriette
    Jeg vil da vildt gerne til Rom i skønt selskab med jer. Jeg talte med Claus om det for et par mdr. siden, så jeg har faktisk glædet mig rigtig meget til den tur, den kan jo blive helt fantastisk.
    Kh. Birde