Tegnertur 2020: Stockholm og Helsinki

Tegnerforbundet af 1919 tager nordpå i 2020 – Og der er hele to hovedstæder på programmet!
Det er nu, du skal sætte kryds i kalenderen og melde dig til turen, for der er et begrænset antal billetter.

Afgang fra Københavns Hovedbanegård søndag d. 24. maj kl. 21:00
Ankomst Stockholm C mandag d. 25. maj kl. 7:00

Vi tilbringer to dage i Stockholm. Vi tager blandt andet på udflugt til Djurgården, hvor vi tegner på Skansen og besøger Thielska Galleriet.

Om aftenen den 26. maj tager vi færgen til Helsinki, hvor vi ankommer om morgenen d. 27. maj

I Helsinki besøger vi jubilæumsudstillingen for 75-året for Tove Janssons Mumitrolden, og vi tager på en tur ud ad byen til Akseli Gallen-Kallela

Vi flyver hjem fra Helsinki og lander i København d. 28. maj kl. 21:10

Prisen for at deltage i turen bliver 1000,- kr. pr deltager, som skal være medlem af Tegnerforbundet.

Tilmelding til henriette@sidenhen.dk senest d. 1. februar – men vent ikke for længe, det er først til mølle-princippet, der gælder her.

Tilmeldingen er gældende og bindende, når de 1000,- kr. er indbetalt på
Tegnerforbundets konto: Reg.: 1551 Kontonr.: 366 804 29 45 eller på Mobile Pay: 236419

Tegnerturen til Stockholm og Helsinki er økonomisk støttet af midler fra VISDA.

Fra havnen i Helsinki

3 kommentarer til “Tegnertur 2020: Stockholm og Helsinki”

1. Jeg vil glæde mig til denne tur, som jeg allerede kan fornemme bliver spændende, hilsner fra Peder

2. Anne Gyrite Schütt

… Boghandleren ligger ikke i The old student house,. . kan se at det kan læses således. Men også midt i byen, så vidt jeg husker.
    Navnet er: Academic Bookstore og på lokalsproget, he he…. Akateeminen Kirjakauppa!
    Det er stedet, hvis man er bognørd! Eller falde i med tapetet med sin skitsebog!

3. Anne Gyrite Schütt

Så er pengene indbetalt (mobilipay) og jeg glæder mig! Ser ud til at være et spændende program.
    Glæder mig også til at gense Helsinki, og mit portræt af Dirigent Matti Hyökki, som hænger i “The old student house” midt i byen!
    Der er en vidunderlig stor boghandler i flere etager med café og det hele…. der skal jeg hen med skitsebogen! ☺️✏️

Skriv en kommentar