Tegnerforbundet – nu også på Instagram

Nu kan du dele dine tegninger med os andre – og resten af verden – på Instagram, som er et fremragende sted til netop det: at vise billeder.

Vi håber at Instagram-profilen kommer til at præsentere Tegnerforbundets medlemmers værker både i deres færdige form og med kig ind i processen undervejs. Skitser, tegninger og fotos kan sendes til Maj med tegnerens navn, billedtekst og de # der skal på.

Vi vil også gerne krydre vores Instagram med fotos fra foreningens rejser, udflugter og arrangementer. Også fotos skal sendes til Maj (se herunder).

Hjemmesiden her vil selvfølgelig fortsat være stedet, hvor man kan læse om, hvad der sker i foreningen, ligesom hjemmesiden altid meget gerne tager imod indlæg fra medlemmerne om hvad som helst, der er relevant i et tegnerliv.

Du kan finde Tegnerforbundet på Instagram her

Medlem af bestyrelsen Maj Ribergård tager sig af vores Instagram-profil.

Hvis du har spørgsmål, kan du stille dem til Maj på: maj@ribmunk.dk

t-paa-insta

Skriv en kommentar