Tegnerforbundet – nu også på Instagram

Nu kan du dele dine tegninger med os andre – og resten af verden – på Instagram, som er et fremragende sted til netop det: at vise billeder.

Vi håber at Instagram-profilen kommer til at præsentere Tegnerforbundets medlemmers værker både i deres færdige form og med kig ind i processen undervejs. Du kan selv lægge dine tegninger op.

Vi vil også gerne krydre vores Instagram med fotos fra foreningens rejser, udflugter og arrangementer. Fotos skal sendes til Maj (se herunder).

Hjemmesiden her vil selvfølgelig fortsat være stedet, hvor man kan læse om, hvad der sker i foreningen, ligesom hjemmesiden altid meget gerne tager imod indlæg fra medlemmerne om hvad som helst, der er relevant i et tegnerliv.

Du kan finde Tegnerforbundet på Instagram her

Medlem af bestyrelsen Maj Ribergård tager sig af vores Instagram-profil. Hun har også udarbejdet en manual til nye instagrammere, som du finder her

Hvis du har spørgsmål, kan du stille dem til Maj på: maj@ribmunk.dk

t-paa-insta

1 kommentar til “Tegnerforbundet – nu også på Instagram”

1. Maj Ribergård

Så er vores Instagramprofil i luften og det er skønt. Men få har endnu lagt illustrationer ind på promoveringsside. Den er kun til medlemmer af tegnerforbundet.
    Hvis du vil lægge tegninger på vores promoveringsside, som er offentlig for alle, på Instagram, skal du logge på profilen, inden du uploader en tegning. Du klikker / holder et øjeblik på den lille blyant nederst til højre på vores feed. Så trykker du på teksten ’Log på, eller opret en ny konto’, klikker på ’Log på eksisterende konto’ og skriver brugernavn: tegnerforbundet.dk og vores adgangskode: Tegnerne af 1919. I billedteksten skriver du først dit navn og derefter din tekst. Ellers kan ingen se, hvem det er, der har lagt tegningen på. Obs, det er ikke her du deler private billeder. Se i øvrigt gerne pdf om brug af profilen i manualen herover.

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.