Kulturmøde på Mors 2020

Medlemmer af Tegnerforbundet får nu mulighed for at blive en aktiv del af Kulturmødet Mors.

Kulturmødet Mors og Dansk Kunstnerråd har arbejdet sammen om at udvikle et område på Kulturmødet, som sætter fokus på de udøvende kunstner. Et sted, hvor man dykker ned i den skabende proces og kigger de enkelte kunstnere over skuldrene.

Tegnerforbundet er en del af Dansk Kunstnerråd, og vi har valgt at gå med i projektet for at give vores medlemmer mulighed for en anderledes og spændende kulturel og social oplevelse.

Projekt vil i år være åben torsdag d. 20. og fredag d. 21. august.

Bliv en del af et tværfagligt fællesskab

Alle deltagerne fra de forskellige organisationer vil blive tilbudt fælles transport og indkvartering. Det vil altså være en super mulighed for netværk og kreativ samarbejde på tværs af fag. I Kunstnerrådet finder man musikere, kunsthåndværkere, skuespillere, komponister, korsangere, scenografer og mange andre spændende mennesker.

Honorar

For Dansk Kunstnerråd er det afgørende at alle deltagende kunstnere modtager et honorar for deres indsats. De enkelte organisationer vil derfor sikre, at deres deltagere modtager betaling.

2020 bliver det første år, hvor alt vil være nyt for alle. Tegnerforbundet vil deltage og suge viden til sig. Det bliver en tilbagevendende begivenhed, og det tegner til at blive en ny og spændende mulighed for mange af vores medlemmer.

Tegnerforbundets bidrag 2020

Vi vil være synlige på Kulturmødet, derfor vil vi lave en mini pavillon, hvor der vil er fokus på vore fag og glæden ved at tegne. Pavillonen skal være anderledes og umuligt at overse. Vi vil være placeret på pladsen uden for værksteder.

Mere info vil følge.

Henvend dig gerne til Hans Ole Herbst, hvis du ikke kan vente, eller har gode input.

mail@hansoleherbst.dk

mobil: 23 95 54 10