Denne brugerkonto status er Godkendte

Denne bruger har ikke tilføjet nogen oplysninger til deres profil.

+45 60 19 50 32
Lyngvej 12A, Havnsø
4591 Føllenslev

Designer og billedkunstner
Som grafisk designer og nyhedsgrafiker har jeg løst adskillige design- og kommunikationsopgaver for alle typer virksomheder og organisationer.
Fremover vil jeg som senior-designer primært beskæftige mig med udvikling af logo, logotypes, pictogrammer og den slags. Det er derfor bevidst, at jeg ikke på dette site fremviser eksempler på diverse publikationer, annoncer, bogomslag, plakater, webløsninger m.m.
De her viste eksempler er et udvalg, fra det jeg selv kalder min kernekompetance, nemlig symbolgrafikken.

Flere eksempler på:
mreinhardt.com/mReinhardt/Diverse.html

Foruden arbejdet med grafisk design, fylder arbejdet som billedkunstner, efterhånden mere og mere, men det er en anden historie...

Valg og brug af logo
Når man skal tage stilling til nyt logo og/eller logotype, lytter man til den professionelle grafiske designer, og man høster af dennes erfaring og viden – men man skal også mærke efter hos sig selv. Er du i tvivl, så lad dig ikke overtale, men få udryddet tvivlen. Du skal anvende logoet med glæde og stolthed - blandt andet for at kunne anvende det med omtanke.
Et logo er ikke bare pynt på virksomhedens/organisationens kaffekrus. Det er en væsentlig del af virksomhedens visuelle profil og kommunikation, og et signal der ikke bør misinformere.
Et logo bør være meningsfuldt, afspejle virksomhedens identitet, være genkendeligt, velproportioneret og teknisk anvendeligt på alle moderne medier mht. farver, størrelse og materiale. For den professionelle er de mange hensyn og overvejelser en selvfølge.
Respekter designerens intentioner vedrørende korrekt anvendelse af logo, for selv at få respekt. Disse kan være beskrevet i en designmanual af større eller mindre omfang.

Billede1
Billede 2
Billede3
Billede 4
Billede5
Billede 6
Billede 7
Billede 8
Billede 9
Billede 10
Billede 11
Billede 12