Skal jeg betale for...

Notifications
Clear all

Skal jeg betale for min bog?  

(@rasmus-palmelund-kviesgaard)
Medlem
Medlem for: 4 år siden
Topic starter  

Hej Tegnere

Jeg har modtaget følgende mail fra forlaget Jensen  & Dalgaard:

Kære Rasmus

Vi er ved at foretage en større lageroprydning og vil i den forbindelse tilbageføre rettighederne til Wolfgang - Opfinder af 1. rang til dig.
Vi vil samtidig makulere de resterende eksemplarer ved udgangen af februar '21.

N.B: Hvis du ønsker det, kan vi bede lageret sende dig 10 ex af bogen; det koster kr. 150,- i ekspedition og fragt, der med angivelse af bogens titel kan sendes via MobilePay til 46 407 eller indsættes på forlagets konto: 5301 0250817. Giv venligst besked senest d. 19. februar, hvis dette ønskes.

Citat
(@henriette-wiberg-danielsen)
Medlem Admin

Hej Rasmus - det er vist ret almindeligt, at man betaler et reduceret beløb for bøger, som forlaget ellers sender til makulering. Er det rigtigt forstået, at du skal betale 150 kr for 10 bøger inkl fragt? Jeg ved ikke præcis, hvad det koster at sende 10 bøger, men forlaget skal sikkert betale for både porto og for at lageret ekspederer forsendelsen - i så  fald synes jeg ikke, at 150 kr for 10 bøger lyder dyrt.

SvarCitat
(@rasmus-palmelund-kviesgaard)
Medlem
Topic starter  

@henriette-wiberg-danielsen
Som jeg har forstået det, så er det 150 kr. for 10 bøger.

SvarCitat

Skriv en kommentar

Author Name

Author Email

Titel *

Maximum tilladt fil-størrelse er 2MB

Preview 0 Revisions Saved
Share:

Du skal være logget ind for at skrive meddelelser eller stille spørgsmål til de andre medlemmer i Tegnernes medlemsforum.

Gæster på hjemmesiden kan følge med i indlæg og svar, men det er kun medlemmer der kan skrive.