Medlemsfordele

Indlæg: 1
3. marts 2019 18:12

Hej Alle.

Jeg er ikke helt sikker på hvem jeg skal stile det her til, så nu sender jeg den ud i forum.
Ift. medlemsfordele ved fremvisning af medlemskort så tror jeg der er nogle museer/ tegnerforbundet her som skal opdateres.
Jeg har netop været på Nivaagaard for første gang og huskede gladeligt på, at den var listet under gratis indgang med medlemskort - lige indtil jeg kom op i skranken og  manden der stod der aldrig nogensinde havde hverken set eller hørt om sådan en ordning! Så føler man sig en smule dum, men grundet de mange besøgende den dag lod han mig slippe igennem.

Så tænker at nogen i den ene eller anden ende måske skal opdateres 🙂

Topic Tags
 Henriette
(@Henriette)
Gæst
Medlem for: 3 måneder siden
Indlæg: 1
4. marts 2019 18:28
  • Hej Ditte - det lyder mystisk. Jeg lader din besked gå videre!

SvarCitat
(@lise-mikkelsen)
Medlem
Medlem for: 3 år siden
Indlæg: 2
5. marts 2019 11:17

Hej Ditte
Øv - det var da kedeligt, at en "frontpersonale" skulle betvivle din/vores ret til gratis adgang. Beviset kommer ellers her, se neden for dét brev, som jeg modtog sidste år fra museumslederen fra Nivaagaard. Jeg skal nok lige lade et ord falde hos Andrea!
De bedste hilsener, Lise

"Andrea Rygg Karberg <ark@nivaagaard.dk>
Ons 31-01-2018 09:59
Dig;
Marianne Hasle

Kære Lise Seisbøll Mikkelsen,

Mange tak for din henvendelse og interesse for vores skønne museum. Det er hermed en aftale, at I fremover får gratis entre hos os mod forevisning af nedenstående kort.

Til gengæld håber vi, at I vil bestille en omvisning i vores kommende udstilling med Jens Hage dette efterår J Han er jo en vidunderlig tegner, der kommer både hans bladtegninger og ’frie tegninger’ fra rejser m.m. Den udstilling håber vi, at I vil skrive om til jeres medlemmer. I kan læse lidt på vores hjemmeside allerede.

Vel mødt!

Andrea Rygg Karberg

Museumsdirektør

Nivaagaards Malerisamling

Gl. Strandvej 2, DK-2990 Nivå

Tlf.: 49141017"

This post was modified 3 måneder siden by Lise Seisbøll Mikkelsen

SvarCitat

Maximum tilladt fil-størrelse er 2MB

Du skal være logget ind for at skrive meddelelser eller stille spørgsmål til de andre medlemmer i Tegnernes medlemsforum.

Gæster på hjemmesiden kan følge med i indlæg og svar, men det er kun medlemmer der kan skrive.